Referenties

Marc

Deputy CEO Operations

Wat Sylvia typeert is een open en eerlijke communicatie. Zowel in het verkoopstraject als tijdens de implementatie.

In het verkoopstraject zal ze de noden trachten zo duidelijk mogelijk te identificeren om op basis hiervan een juiste oplossing voor te stellen. Bij de implementatie is ze doordacht en doelgericht met duidelijke objectieven en timing voor zichzelf en anderen.

In de relatie met medewerkers, collega’s en klanten primeert de samenwerking. Geen éénmansshow, maar een collectieve inspanning. In functie van de noodzaak zal ze coachend of sturend optreden.

Qua spirit herken je de echte entrepreneur : zelfstandig, oplossingsgericht met een positieve instelling. Een allrounder die vlot is in te schakelen waar er een behoefte is.

Herman

Sylvia is een opgewekte, empathische dame die iedereen op een bepaald punt in zijn leven nodig heeft. Ze bood steeds een luisterend oor om daarna met een suggestie te komen die je vooruithielp. Kon ze direct geen oplossing aanbieden, ging ze extern op zoek. Om steeds terug te komen met een voorstel.

Toen ik op een dood spoor kwam, motiveerde ze me om de moed niet te verliezen. Sterker nog, spontaan vond ze een andere job voor mij.

Ik ben blij Sylvia te kennen. Ze betekent echt een meerwaarde.

Patrick

voormalig directeur Facilty Management bij Boehringer Ingelheim

In mijn vroegere rol als verantwoordelijke voor facility and safety bij Boehringer Ingelheim Brussel herinner ik me Sylvia als de persoon die elk probleem dat ik ervoer kon bespreken en oplossen en daarbij enorm veel aandacht besteedde aan haar medewerk(st)ers.

Bij onze minstens éénmaal jaarlijkse gesprekken was ze op zoek naar de volledige feed-back en de eerlijk-en oprechte info om het menselijke aspect van al haar medewerkers op onze site te kennen en te verwoorden. Ze besteedt aandacht dat al onze noden inclusief de moeilijke en onverwachte vragen aan onze receptie met de juiste zorg beantwoord worden.

Mijn beste herinnering betrof de vervanging van een receptioniste, wanneer ze me meldde dat ze iemand gevonden had die perfect paste voor de job: hij bleef vele jaren en zette zijn ervaring in voor ons bedrijf, echt een perfect match.
Sylvia is zeker de persoon die het humane en het professionalisme in ieder persoon tot zijn recht laat komen - whatever it takes.

Bedankt Sylvia dat ik zovele jaren op jou kon rekenen en wens je hierbij een succesvolle toekomst met je nieuwe uitdagingen, waarvan ik overtuigd ben dat je die alle tot een einde zal volbrengen met een tevreden klant op het einde van elke wissel van de rit.

Laurence

In April 2019 kreeg ik de gelegenheid om Sylvia de Backer te ontmoeten, destijds Product-en Sales Manager bij ISS Facility Services S.A. (Reception & Support Services) als onderdeel van mijn aanwerving.

Vanaf het begin van mijn interview is ze een zeer goede communicator geweest, een persoon met integriteit, gepassionneerd over haar werk en toegewijd.

Sylvia de Backer is een briljante manager, zeer vriendelijk, verantwoordelijk en zorgzaam voor haar team.

Het is echt zonder enig voorbehoud dat ik Sylvia de Backer aanbeveel voor de professionele en menselijke kwaliteit van haar contacten met klanten/medewerkers.

Ze is een absolute aanwinst voor elke organisatie omdat ze niet alleen een commerciele flair heeft, ze is attent en heeft veel diplomatie.

Viviane

Mijn naam is Viviane en ik heb het genoegen gehad om samen te werken met Sylvia.

Onlangs verliet ze het bedrijf en ik zal haar heel erg missen want iemand zoals Sylvia komt men nog maar zelden tegen ze is vriendelijk, straalt zelfvertrouwen uit en begrijpt mensen omdat ze luistert naar wat ze te vertellen hebben, wat heel belangrijk is.

Het is iemand op wie men kan rekenen wanneer het nodig is zowel voor het werk als voor privézaken. Dat heeft ze meer dan eens bewezen, de steun en moed dat ze mij heeft gegeven in de moeilijke tijden die ik meegemaakt heb daar, ben ik haar vandaag nog steeds heel dankbaar voor.

Robbe

Sylvia,telkens ik met u een overleg had, werd er steeds gezocht naar de beste oplossing voor alle partijen. Het is niet makkelijk om de gulden middenweg te vinden maar toch trachtte jij om daar zo dicht mogelijk tegen aan te leunen. Altijd opgewekt en goedlachs, wat maakte dat een afspraak met u altijd een ontspannend gevoel gaf, tegenwoordig belangrijk om eens uit de stressomgeving weg te zijn.

Kortom, altijd een heel goede ervaring met jou en een uitstekende samenwerking zoals deze vandaag de dag soms zeldzaam zijn.

Deze website maakt gebruik van cookies om de gebruikservaring te verbeteren.