Aanpak

Ik werk altijd op maat van de klant. 

Elke klant heeft zijn eigen noden en verwachtingen en het traject moet hierop afgestemd worden om van de samenwerking een succesverhaal te maken.

Voor receptie bied ik een standaard traject aan. Dit kan aangepast worden op vraag van de klant.

 

Interesse in mijn diensten? Vul dan even het contactformulier in en ik neem binnen de 24u contact met jou op.

Tot binnenkort!

Traject voor de receptie 

Traject van 5 dagen + 1:

  • Dag 1 en 2: Observeren en samenwerken. Ik werk samen met jouw receptionist(e), observeer en stel vragen.
  • Dag 3: Evalueren huidige werking en opmaak actieplan met de receptionist(e) en met de klant.
  • Dag 4 en 5: Overdracht kennis door middel van coachen on the job en overhandigen van Capii Services Reception Manual.
  • Dag 6 (minimum 1 werkweek na dag 5): bespreken van de evolutie en afsluiten traject.

     

Opvolgen: tot dertig dagen na het traject blijf ik beschikbaar voor bijkomende vragen en coaching (maximum 2u).

Deze website maakt gebruik van cookies om de gebruikservaring te verbeteren.